piątek, 22 sierpnia 2014

Liebster Blog Award czyli w skrócie- LBA - Nominacja ♥ ;)

Hejka wampirki :*
Dziś wyjątkowy post z tego względu że zostałam nominowana do LBA !! ;)
 Czego zresztą  nigdy  powtarzam nigdy bym się nie spodziewała i wciąż nie mogę uwierzyć  ;)
 To naprawdę zaszczyt za który z  całego mojego wampirzego serca dziękuje  Klaudii która mnie nominowała ♥

Zapraszam i polecam wszystkim jej bloga :
Link:
Blog Klaudii :)

Krótko o LBA : 


Nominacja Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera  w ramach uznania
za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie
obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody,
należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cie nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.
Oto odpowiedzi na pytania zadane przez Klaudię której jeszcze raz bardzo dziękuje :)

1. Czy blogowanie sprawia ci przyjemność?
Tak szczerze to ogromną,kocham pisanie a pokazanie moich "wypocin" innym i ich ocena daje mi siłę by dalej pisać ♥

2. Czy już wcześniej miałaś/miałeś przygodę z blogowaniem?
Tak,początkowe próby były całkowita klapą ,przez jakiś czas pisałam bloga z kuzynką (także opowiadanie). Jednak w końcu byłam zmuszona usunąć bloga  gdyż ja i kuzynka  mieszkamy daleko od siebie i nie miałyśmy czasu się nim zajmować.

3. Masz już plany na przyszłość?
 Nie wiele ;) Moje plany wiążą się głównie z dalszym pisaniem,ukończeniem szkół  oraz przyszłością  z moim ukochanym chłopakiem♥
*Odpukać żeby nie zapeszyć* ;)


4. Masz jakieś zwierzęta w domu?
Owszem,kota.
Zwie się 
Księżniczka Fiona :) 

Byłam kiedyś fanką Shreka
....no dobra dalej jestem ;)
5. Jak często marzysz?
Za często gdyż bujam w obłokach niemal cały czas :)

6. Myślałaś/myślałeś kiedyś o porzuceniu blogowania?
Może przelotnie owszem ,jedna chyba ani razu nie zdarzyło mi się  zastanawiać nad tym dłużej niż kilka sekund.

7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś pójść na pierwszą randkę?
Hm...ciężko powiedzieć ,osobiście na pierwszej randce byłam na spacerze 
więc myślę że odpowiedz brzmi :
na spacer ;)
8. Wolisz czytać książki czy oglądać filmy?
Oj kocham czytać ale filmy tez mają to coś.... jednak jeśli muszę wybierać to....
chyba książki :) 

9. Czy pasjonujesz się kolekcjonowaniem?
Tak,jeśli coś na prawdę mi się spodoba to koniec cały pokój zawalony ;)
Dlatego mam wiecznie taki bałagan wcale nie dlatego że jestem leniem....;)

10. Jaka piosenka poprawia ci nastrój?
Jest ich chyba miliony ....ciężko mi wybrać :c
Ta na pewno pomaga gdy ktoś minie zdenerwuje:
A ta na przykład  gdy mam zły dzień:

 11. Czy masz jakieś zajęcie w pochmurne dni? 
  
Rozmawianie godzinami przez telefon ;) 
oraz 
pisanie,tańczenie,czytanie itd


Nominowani : 
 Pytanka : 
  
1.Jak się czujesz gdy czytasz komentarze na blogu?
2.Jak zaczęła się twoja "blogowa" przygoda? Co Cię zainspirowało ? 
3.Czy twoi znajomi/przyjaciele wiedzą o twoim blogu ,czytają go?
 4.Ulubiony YouTuber/Vloger?
 5.Ulubiony film ?
 6.Ulubiony aktor/aktorka ?                                
   7.Pierwszy kawał który przychodzi Ci do głowy ?
   8.Chciałabyś/Chciałbyś  zostać wampirem?                                 
   9.Ulubiony serial?                                   
  10.Ile blogów prowadzisz ?                               
  11.Piosenka bliska twojemu sercu ?            

 Ok to by było na tyle życzę powodzenia w odpowiadaniu na pytania  i zachęcam do  czytania blogów które nominowałam bo są naprawdę świetne :)
                     
                                     
                                                                  Goodbye vampires :*






4 komentarze:

  1. Hehe :P ja tam jestę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję ;)
    http://eirei-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za nominację ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację.
    Odpowiedzi już na blogu :)
    blog-blogerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń